czwartek, 16 października 2014

Śledź Okurrrkę na Instagramie

Okurrrka znów jest w podróży  Włochy-Francja-Włochy-Węgry i tak do końca października. Tym razem nie będzie przerwy w blogowaniu- mam tu dostęp do internetu i mimo, że na obcej ziemi, też gotuję.  Zachęcam do śledzenia Okurrrki na instagramie. 
Na Instagramie Okurrrka publikuje miejsca w których bywa i potrawy których próbuje. Wszystko to pełne aromatów i smaków z różnych krajów i oczywiście z Polski. 

Dla nieobeznanych z Instagramem: 

Na blogu w prawym górnym rogu znajdziecie ikonkę: 

Wystarczy kliknąć w ikonkę View on Instagram, żeby zobaczyć gdzie i co robiła ostatnio Okurrrka. Obecnie jestem we Włoszech więc na Instagram wrzucam zdjęcia włoskich pysznych potraw i miejsc. 

Wczoraj Bolonia uraczyła mnie pysznymi Tortelloni z nadzieniem z dyni i sosem balasmicznym. Trafiłam też na  lokalny targ, gdzie znalazłam przegląd  włoskich specjałów.   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz